|
Uppkoppling mot internet
| Det går att koppla upp ugnen med SD Touchpanel mot internet för att komma åt den från en extern dator. Där kan man avläsa aktuell status samt göra och redigera recept. För detta så måste man koppla in en nätverkskabel i panelen och sedan koppla kabeln mot internet. Det är att föredra en CAT 6 nätverkskabel (levereras inte med i ugnen). Sveba-Dahlen kan inte ta ansvar för eventuella brandväggar som kan förhindra uppkopplingen. | |||||||||||||||||||||||||
Nu skall det ha upprättats en spegling av ugnens panel mot datorns |